30 December, 2005

文章轉載 之 二

係bk度看到篇文,實在令我心頭震撼,十分激動。
這使我想起三數年前聽過的一故事,後來亦見過chain email 版。這兩故的情度於我來說係同級,也使我萌起search回這文的念頭。我估計應很pop,但想不到pop 的情度遠高於想像…
anyway,轉貼落自己blog一次,好等大家,包括我同至未來懂得看的囡囡,也有機會看到!

祝 新年行好運!

1.
某某人的親身經歷
本人係羅湖某 department 職員,個日係農歷七月……〔閱全文

2.
真係好恐佈…睇完都心寒?
有個女人,有一日發現佢五歲大的仔向住個窗…〔閱全文




>>19-01-2006,緋雪千夜正式有售n日,修改第4/5/6

No comments: