28 September, 2007

背叛咖啡

剛才在香港討論區搭訕了一個題目"背叛咖啡"~
寫罷,覺得這話題有趣,還是放回自己blog上:
… 以住咖啡至少一日一杯,不過早幾年生完小朋友後(我是媽媽),皮膚濕疹嚴重到失咁~
期間睇左好多個中醫,有幾個都話要戒。後來認真的服中藥,發現咖啡飲親都唔得掂,成個人痕到飛起,買了一堆咖啡豆都冇得飲 (臨戒啡之前我迷上秘魯豆~~)

看了大半年,某d 原因冇再看中醫食返西藥,慢慢發現飲咖啡都冇以前反應嚴重,現在偶然也有一杯~ 不過唔再似以前熱情滿滿的,日日至少一杯,又 山長水遠要找人幫我買某種豆。
有件事我都估唔到,就係看了一段時間中醫後,係變得對中藥好有興趣~ 每次有感冒係涼茶鋪飲感冒茶,如果會飲不同涼茶鋪的,我都會嗒真d 味,試下認唔得出有咩材料唔同


係真的,現在如果我每次煎葯,都會飲真些味道的差異,其實除了感受味道外,也是想辦清楚不同的葯性唉~~ 不過煎葯比煮咖啡的穩定性控制查實難上百倍~ 就是用電煲,水的份量或時間不一樣,也就是有點分別,明火更不用說…

令我背叛的原因是中葯,咖啡的對手太強啦~ 無法比!!XD

No comments: