10 October, 2006

8月份一口氣追的劉以達cd


8月份時打算寫的資料,結果拖到家才加入blog……
8月份,劉以達轟商台的新聞,促使我這個懶散的傢伙,再次focus返去找劉以達的cd。一直以來,我都是相當喜愛麻木這隻碟,但當年冇咩錢買,後又 錯過數次機會,竟然到後來發展到想買都搵唔到的地步時,真係feeling very sorry v_v (我仲要係拍場上敗了兩次!!) 就在這8月份,又在拍賣場溜溜~找找~ 竟被我在台灣yahoo,找到口碑不錯的灣仔之虎sound track,及後來係同一買家,竟然有麻木這碟,而且肯相讓,我就在不用想的情況下,一口氣要了兩隻cd。買開有鋪癮似的,我也在另一拍場bid了的水底樂園。
終於買到啦,哈哈!!
不過係等寄碟來之時,然唱片公司翻出麻木……Z@#ry*yxwf:<……係我搵得咁辛苦,終於買到啦,卻重出,仲要行去hmv就有…… 不過還算值得,唔辛苦搵返來也不顯得格外珍惜。 計埋我原有的劉以達與夢之末世極樂,和秋月sound track,劉達名下cd共有5隻哩。不過個人最鐘意還是麻木。唔知有冇機會搵到誘僧sound track,不過都冇所謂。反而有點期待他遲d出的唱碟,是新組合達與璐的作品吧!

No comments: